piątek, 30 stycznia 2015

Drugi początek.


Moją kolejną przygodę ze sztuką rozpoczęłam od rzeczy drobnych.
Poniżej kilka pierwszych prac z tego okresu:

Koraliki i sznurek kupiłam w EMPIK-u.  Potem na białym papierze wymyśliłam w jakiej kolejności koraliki będą nanizane sznurek.  Przy zakupie należy zwracać uwagę na grubość sznurka i otwory w koralikach.


Kotki zrobiłam z gliny szybkoschnącej, którą kupiłam w Leroy Marlin w dziale plastycznym.  0,5 kg. gliny kosztuje 14,00 zł.   Kotki ulepiłam tak jak się lepi z plasteliny i zostawiłam na 24 godziny do wyschnięcia.  Następnie pomalowałam farbami akrylowymi, a kiedy farba wyschła to pomalowałam lakierem szybkoschnącym stosowanym do wnętrz - lakier Altax - 250 ml. - 10,00 zł.  Kupić go można w tym samym sklepie co kupiłam glinę.



Naszyjniki także zrobione są z gliny szybkoschnącej, pomalowanej farbami akrylowymi i lakierem, koraliki podobnie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz